لوگونشان
نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای برای اندروید

معرفی 4 نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای برای اندروید + دانلود

جدول محتوا

در این مقاله به معرفی 6 نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای برای اندروید میپردازیم با لوگونشان همراه باشید.

طراحی آرم و لوگو یکی از نکات بسیار مهمی است که صاحبان هر کسب و کار برای رشد بیشتر باید به آن بپردازند.به صورت کلی لوگو یک تصویر حقوقی است که از طرف کسب و کار شما احساسات و اطلاعات را به مشتری القاء میکند.با خدمات طراحی لوگو حرفه ای می توانید احساسات و ارزش های برند و کسب و کار خود را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. همچنین طراحی لوگو به شرکت و کسب و کارتان شخصیت می دهد و با قوی تر نشان دادن کسب و کارتان می تواند نظر مشتریان بالقوه را به خود جلب کند در نظر داشته باشید که برای طراحی لوگو حتما از یک طراح لوگو حرفه ای کمک بگیرید.

یک لوگو خوب و حرفه ای میتواند در چندین حالت برای کسب و کار شما سود آور باشد، به عنوان مثال برای توسعه محصول،ایجاد هویت برای برند یا جذب مشتریان جدید.

مزایای استفاده از نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای برای اندروید

  1. سرعت بالای در طراحی
  2. سرعت بالا و رایگان بودن نرم افزار های طراحی موبایل
  3. بدون نیاز به داشتن مهارت طراحی و طراحان حرفه ای

 

به کمک نرم افزار های اندرویدی که لوگو نشان در ادامه معرفی میکند میتوانید به راحتی لوگو مورد نظر خود را در صفحه موبایل طراحی کنید.

پیشنهاد میشود مقاله 5 نرم افزار طراحی آرم و لوگو حرفه ای را مطالعه کنید

معرفی 6 نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای برای اندروید

۱ـ اپلیکیشن Logo Maker Plus (بسیار محبوب)

Logo Maker Plus

به جرعت میتوان گفت که نرم افزار Logo maker یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین نرم افزار های طراحی لوگو در اندروید میباشد یکی از ویژگی های بسیار مهم این نرم افزار داشتن الگو های آماده برای راحت تر شدن شروع طراحی است.این نرم افزار به دلیل داشتن آپشن های متنوع احتمالا وسوسه تان خواهد کرد تا بیش از یک لوگو طراحی کنید.همچنین به کمک الگوهای آماده آن می توانید تصاویر و نوشته های منحصر به فردی را طراحی کنید.

به کمک نمادهای طبقه بندی شده و با شخصی سازی پانل ابزارها،در عرض چند ثانیه می توانید به راحتی طرح دلخواهتان را رسم کنید.همچنین قابلیت اعمال افکت های چندگانه در این نرم افزار می تواند یک لوگوی ساده را به یک لوگوی خیره کننده و جذاب تبدیل کند.شاید تنها ایراد این نرم افزار،تبلیغات درون برنامه ای آن باشد.به همین دلیل برای استفاده طولانی مدت از این نرم افزاز بهتر است نسخه ی بدون تبلیغات آن را خریداری کنید.

۲ـ اپلیکیشن Logo Maker by Iris Studios and Services (پر امتیازترین در دنیا)

این نرم افزار به دلیل داشتن الگو ها و استیکر های آماده انقلابی بزرگ در طراحی لوگو با موبایل انجام داده است.

۳ـ اپلیکیشن Logo Generator & Logo Maker by Light Creative Lab

از مزایای این نرم افزار می توان به قابلیت ایجاد طرح و لوگوهای خیره کننده در حین عملکرد ساده ی آن اشاره کرد. در این نرم افزار به کمک ابزارهای حرفه ای، طیف رنگی متنوع، داشتن ۲۰۰۰ آیکون طبقه بندی شده و بیش از ۱۰۰ فونت مختلف می توان طرح و لوگوهای بسیار زیبایی طراحی کرد.

پیشنهاد میشود مقاله ویژگی های نرم افزار طراحی آرم و لوگو  را مطالعه کنید

۴ـ اپلیکیشن Loge Maker – Logo Creator by James Thomas Carter

این نرم افزار با ارائه ۱۰۰۰ آیکون زیبا و ۳۰ تکسچر مختلف،امکان ایجاد ترکیب های بی نظیر و طرح های مختلف را به کاربران می دهد. همچنین به کمک قابلیت تبدیل لوگو به طرح سه بعدی می توانید جزئیات بیشتر و واقعی تری از لوگوتان را مشاهده کنید.

آپشن های متنوع ادیت در این نرم افزار می تواند با ایجاد لوگویی منحصر به فرد،کسب و کارتان را یک پله به سمت موفقیت نزدیک تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه طراحی

برای اطلاع از هزینه طراحی لوگو و نحوه شروع سفارش لطفا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و یا پیغام واتساپ ارسال کنید

شروع سفارش

برای اطلاع از هزینه طراحی لوگو و نحوه شروع سفارش لطفا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و یا پیغام واتساپ ارسال کنید