لوگونشان

طراحی لوگو حرفه ای

اگر به دنبال یک طراحی لوگو حرفه ای برای کسب و کار و برند خود هستید در صفحه مناسبی قرار دارید؛ زیرا لوگونشان بهترین طراحی لوگو  حرفه ای را داشتن سالها سابقه برای شما به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و کیفیت لوگو شما را تضمین می کند. لوگو نشان یک طراح لوگو آنلاین می باشد که در زمینه های مختلف طراحی لوگو  مانند لوگو تصویری، لوگو نوشتاری و لوگو ترکیبی فعالیت می کند تا برای برند ها، ادارات و شرکت های گوناگون بهترین طراحی لوگو و آرم را انجام دهد.

همان طور که می دانید در حال حاضر هیچ کسب و کاری بدون رقیب نیست و تقریبا در هر حوضه ای که فعالیت کنید رقبای خود را دارید، هرچه کیفیت محصول شما خوب باشد اما مشتری شما را نشناسد و شما را مشاهده نکند از شما خرید نخواهند کرد (البته اگر محصول شما کیفیت لازم را نداشته باشد بعد از تبلیغات نیز به فروش شما کمکی نخواهد کرد). در دنیایی که رقابت بسیار زیاد است، باید سعی کنید خود را از بقیه رقبا متمایز کنید و شناخته شده باشید، باید به همه نشان بدهید که کسب و کار شما هم وجود دارد که یکی از راه های نمایان کردن خود داشتن لوگو و یا آرم است. به قطع می توان گفت که آرم و لوگوی یک برند، یکی از مهم ترین فاکتورهای جذب مخاطب است و هویت اصلی یک برند را مشخص می کند. از این رو لازم است اگر به دنبال پیشرفت در کسب و کار خود هستید و قصد دارید برند خود را در ذهن همگان ثبت کنید، با طراحی لوگو حرفه ای و نشان تجاری خود برند خود را در ذهن مخاطبانتان ثبت کنید و رقبای خود را پشت سر بگذارید.

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر کسب و کار است. لوگو برای هر برندی نمادی است که شناخت ویژه‌ای به آن بخشیده و به مشتریان کمک می‌کند تا برند را در جمع محصولات مشابه تشخیص دهند. طراحی یک لوگو حرفه ای شامل چندین مرحله است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم شما با طراحی لوگو حرفه ای می توانید خود را به مخطبان هدف خود بشناسانید و خود را به همگان معرفی کنید. اما شاید برای شما سوالی پیش بیاید که یک طراحی لوگو حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد که تاثیر بسزائی بر روی مخاطبان مدنظر من بگذارد؟ در ادامه شما را با ویژگی های یک طرحی نشان تجاری آشنا خواهیم کرد.

طراحی لوگو حرفه ای

سادگی در طراحی لوگو حرفه ای

شما در مرحله اول طراحی لوگو حرفه ای باید نشان تجاری خود را ساده طراحی کنید. آرم و لوگو هرچه ساده تر طراحی شوند آسان تر می توان آنها را به خاطر سپرد. سادگی در طراحی لوگو یکی از اصل هایی است که در میان بسیاری از طراحان لوگو حرفه ای به خصوص لوگو نشان رعایت می شود. اگر طراحی آرم شما پیچیده انجام شود ممکن است مخاطبان را سردرگم کند و آنها نتوانند لوگو را درک کنند و آن را به یاد بسپارند. برای اینکه بتوانیم منظور خود بهتر برسانیم اجازه دهید مثالی برای شما بزنیم. اگر به طراحی لوگو و آرم شبکه اجتماعی تیک تاک دقت کنید می توانید متوجه شوید که به سادگی سرگرمی را به مخاطبان خود معرفی می کند.

سادگی در طراحی لوگو، یکی از اصول اساسی طراحی گرافیکی است که باعث می‌شود لوگوی شما قابل فهم و به خاطر سپردنی باشد. لوگوی ساده‌تر، بهتر قابل ذکر است و می‌تواند برای برند شما بهره‌وری بیشتری داشته باشد. در ادامه به برخی از نکات مهم در خصوص سادگی در طراحی لوگو اشاره می‌کنیم:

  1. 1.حذف جزئیات غیرضروری: در طراحی لوگو ساده و حرفه ای، بهتر است جزئیات غیرضروری حذف شوند تا لوگوی شما قابل فهم باشد و در ذهن مخاطبان باقی بماند.
  2. 2.استفاده از رنگ‌های ساده: استفاده از رنگ‌های ساده، از جمله سفید، سیاه، خاکستری و رنگ‌های پرطرفدار، به لوگوی شما زیبایی و سادگی بیشتری بخشیده و هم چنین، لوگو شما را  منحصر به فردی میکند. 
  3. 3.انتخاب فونت مناسب: در طراحی لوگوحرفه ای، فونت مناسبی که ساده و خواناست انتخاب کنید. فونت‌هایی مانند سری سانس‌ برای لوگوهای ساده و خوانا پیشنهاد می‌شوند. 
  4. 4.استفاده از شکل‌های ساده: در طراحی لوگو، بهتر است از شکل‌های ساده مانند دایره، مربع، مثلث و خطوط ساده استفاده کنید. این شکل‌ها به لوگوی شما زیبایی و سادگی بیشتری بخشیده و باعث می‌شوند لوگوی شما قابل فهم و به خاطر سپردنی باشد.

شما هم می توانید با طراحی لوگو و نشان تجاری حرفه ای خود بهترین ها را به مخاطبان هدفتان معرفی کنید.

ایجاد شکل یا نماد مناسب

نکته بعدی که لوگو نشان در طراحی  لوگو حرفه ای خود رعایت می کند و یکی از شاخص های مهم طراحی آرم و نشان تجاری محسوب کی شود ایجاد شکل یا نماد مناسب برای برند و کسب و کار شماست. همان طور که در ابتدای صفحه اشاره کردیم هدف ما از طراحی لوگو مناسب معرفی برند شما به مخاطبان و متمایز ساختن شما از رقبا خود است. شما باید طوری اشکال هندسی نماد بصری خود را طراحی کنید که ارزش های شرکت یا برندتان را به خوبی بیان کند. در قسمت زیرین چند مورد از ویژگی های اشکال های هندسی را نام خواهیم برد.

خطوط منحنی

جذاب

 شیطون

آرامش بخش

مثلث

قدرت

جنبش

تسلط

چهار ضلعی

قدرت

جنبش

تسلط

لبه تیز و زاویه دار

غیر منتظره

اصابت

جدی

خط های افقی

ثابت

 آرامش بخش

مطمئن

خطوط عمودی

موفقیت

تسلط

غنی

شما با سپردن طراحی لوگو حرفه ای خود به لوگو نشان از بهترین و مناسب ترین اشکال و نماد ها برای بیان بهتر برند شما استفاده خواهد کرد. شما می توانید برای طراحی آرم تجاری اختصاصی خود از چند شکل استفاده کنید که به خوبی بیانگر ارزش های برند شما باشد.

انتخاب رنگ مناسب در طراحی لوگو حرفه ای

شما می تونید از طریق انتخاب رنگ مناسب مانند اشکال هندسی با مخاطبان خود ارزش ها و ماموریت های خود را به مخاطب هدف خود بیان کنید. همه طیف های رنگی می توانند احساسات مختلفی را در مخاطبان شما به‌وجود بیاورند. برای مثال رنگ مشکی نشان گر اقتدار و قدرت است که می تواند به راحتی مخاطبان را جذب خود کند و در حالی که رنگ سفید نمایش دهنده خنثی بودن و حس امنیت را برای مخاطبان شما به‌وجود می آورد.

در طراحی لوگو حرفه‌ای، انتخاب رنگ مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است. رنگ‌ها می‌توانند احساسات و انرژی‌های مختلف را به مخاطبان منتقل کنند و همچنین به ارزش‌های شرکت شما اشاره کنند. به طور کلی، انتخاب رنگ‌های ساده و شیک باعث می‌شود که لوگوی شما بیشتر به چشم بیاید و به یاد ماندگار باشد. در ادامه به برخی از رنگ های مناسب و کاربرد آن ها اشاره خواهیم کرد.

  1. آبی: رنگ آبی به عنوان یکی از رنگ‌های محبوب در طراحی لوگو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ بیشتر با احساساتی همچون اطمینان، صداقت و حرفه‌ای بودن مرتبط است. شرکت‌هایی که می‌خواهند تصویر خود را به عنوان یک شرکت حرفه‌ای و قابل اعتماد نشان دهند، از رنگ آبی در طراحی لوگو خود استفاده می‌کنند.
  2.  قرمز: رنگ قرمز به عنوان یکی از رنگ‌های جذاب و قدرتمند شناخته شده است. این رنگ بیشتر با احساساتی همچون انرژی، شور و شوق مرتبط است. شرکت‌هایی که می‌خواهند تصویر خود را به عنوان یک شرکت پویا و جذاب نشان دهند، ممکن است در طراحی لوگو خود از رنگ قرمز استفاده کنند.
  3.  سبز: رنگ سبز به عنوان یکی از رنگ‌های آرامش‌بخش و خنثی شناخته می‌شود. این رنگ بیشتر با احساساتی همچون آرامش، تعادل و نوید مرتبط است.

تایپوگرافی مناسب

شما می تتوانید برای طراحی لوگو حرفه ای خود از تایپو گرافی نیز استفاده کنید. شما می توانید با به کار بدن نام کامل برند خود یا شعار مربوط به کسب و کار خود را در کنار گولو حرفه ای خود یا به تنهایی مورد استفاده قرار دهید. البته نکته ای که بسیار در مورد فونت ها و تایپوگرافی اهمیت دارد این است که آنها نمی توانند به اندازه اشکال و نماد ها بر روی مخاطبان شما تاثیر بگذارند. اما شما میتوانید با طراحی لوگو ترکیبی از هر دو یعنی نماد ها و تایپوگرافی نیز بهره مند شوید. ما در لوگو نشان از بهترین و رایج ترین فونت های مناسب برند شما استفاده خواهیم کرد.

منعطف بودن لوگو حرفه ای

مطمئنا شما لوگو یا نشان تجاری خود را فقط برای سردر مغازه یا شرکت نمی خواهید و قصد دارید از آن برای سربرگ تقویم ها و یا لوگو شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید. بنابراین ما برای شما لوگویی طراحی می کنیم که بتوانید در هر اندازه ای که خواستید از آرم خود بدون اینکه کیفیتش کم شود، استفاده کنید. شما به شما انواع نسخه های مختلف از لوگو اختصاصی شما را برای شما ارسال خواهیم کرد که بتوانید به درستی و در اندازه های استاندارد از آب برای هرجایی مورد استفاده قرار دهید.

منحصر بفرد بودن در طراحی لوگو حرفه ای

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد در هر کجا و در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید، رقبایی در آن حوزه وجود دارند. شما با طراحی لوگو خاص و منحصر بفرد می توانید به سرعت خود را با آن ها متمایز سازید و مخاطبان را جذب برند خود کنید. شما می توانید با ثبت لوگو به نام خود از کپی شدن آن توسط طراحانی که ممکن است از روی اشتباه طراحی لوگو خود را شبیه به لوگو حرفه ای شما می دهند جلوگیری کنید.

طراحی لوگو حرفه ای به زمان خاصی نیاز ندارد

ما در لوگو نشان برای برند ارزشمند شما لوگویی طراحی خواهیم کرد که هیچ محدودیت زمانی نداشته باشد و تا قرن ها بتوانید از آن لوگو برای هویت بصری خود استفاده کنید. اگر به طراحی لوگو حرفه ای برخی از برند های موفق مانند نایکی دقت کنید متوجه می شوید که دیگر برای معرفی برند خود به شعار یا حرف خاصی نیاز ندارند و با مهر نشان تجاری معروف خود بهترین ها را به مخاطبان خود ارائه می دهد.

حال که با ویژگی های طراحی لوگو اختصاصی و حرفه ای آشنا شدید، نیاز است با ویژگی های یک طراح لوگو حرفه ای نیز آشنا شوید که در ادامه این صفحه به ویژگی های یک طراح لوگو حرفه ای میپردازیم.

طراح لوگو حرفه ای چه ویژگی هایی دارد

خلاقیت طراح لوگو

خلاقیت دارد

اگر خدمات طراحی لوگو خلاقانه صورت بگیرد یک لوگوی انحصاری و خاص تولید می شود.لوگو و برندینگ ارتباط مستقیمی با هم دارند و نباید لوگوی درخواستی مشتری نمونه مشابهی در بازار داشته باشد.اگر طراح خلاق نباشد و یا مالک کسب و کار از لوگوهای آماده استفاده کند،دیگر لوگوی وی انحصاری نخواهد بود و موارد مشابه آن ممکن است در بازار یافت شود که در این صورت عملا ضربه سنگینی به برند مورد نظر وارد خواهد شد و در طولانی مدت باعث ریزش مشتری و کاهش درآمد زایی می شود. طراحان لوگو نشان بهرین و خلاقانه ترین طراحی لوگو و نشان تجاری را برای شما انجام می دهد.

نمونه کار های طراحی لوگو حرفه ای لوگو نشان

باهوش است

شاید خلاقیت فاکتور مهمی باشد اما طراح تخصصی لوگو باید هوش کافی برای ارتباط دادن استادانه بین زمینه کاری مشتری و لوگو را داشته باشد. به عنوان مثال یک طراح لوگو حرفه ای باید بتواند متناسب با هر کسب و کار و با استفاده از هوش و ذکاوت خود و با ابزار هایی که در دست دارد هر چند کم و اندک بتواند طراحی لوگو حرفه ای برای مشتری های خود انجام دهد. در نظر داشته باشید که طراح تخصصی لوگو مهم ترین ابزارش هوش آن است.

تسلط بر دانش رنگ شناسی

یکی از مباحث پایه طراحی لوگو حرفه ای رنگ شناسی و انتخاب درست رنگ ها برای هماهنگی میان اجزای لوگو است. این رنگ ها می توانند بر اساس استراتژی طراح تخصصی لوگو ،نظر مشتری و نوع کسب و کار انتخاب شوند و انتخاب اشتباه آنها می تواند صدمات جبران ناپذیری وارد کند. یک طراح لوگو حرفه ای باید به اصول رنگ شناسی مسلط باشد و همیشه خود را به روز نگه دارد یکی از شاخصه های به دست آوردن تسلط بر دانش رنگ شناسی مطالعه روزانه در خصوص روانشناسی رنگ ها میباشد.

طراح لوگو حرفه ای همیشه بروز است

ترفند ها و متدهایی که در صنعت ساخت آرم و لوگو به کار گرفته می شود و به صورت مداوم بروز می شوند و یک طراح لوگو حرفه ای باید بتواند خود را با این متد ها تطبیق دهد و از آنها خبر داشته باشد.

نه تنها این حرفه بلکه اکثر حرفه های دنیا با گذر زمان دستخوش تغییرات در جهت بهبود می شوند از این رو متدهایی روز به روز معرفی می شود که طراح تخصصی آرم و لوگو باید با آنها آشنایی داشته باشد.

این آشنایی با متدهای روز در طراحی لوگو حرفه ای ،تنها از طریق مطالعه در سایت های مرتبط با زمینه کاری لوگو و یا دیدن جدیدترین ویدیوهای آموزشی در پلتفرم های مختلف امکان‌پذیر است.

طراحی لوگو حرفه ای

توانایی طراحی انواع لوگو را دارد

لوگویی که طراح لوگو حرفه ای دیزاین می کند، سریعا توجه را به سمت خود جلب می کند و بازخورد مثبت از کاربران افزایش می یابد. همچنین لوگو باید بتواند تا سال ها بعد تازگی و جذابیت خود را حفظ کند و جذابیت آن مربوط به یک دوره زمانی کوتاه نباشد. یک طراح تخصصی لوگو با سابقه و حرفه ای باید بتواند انواع لوگو، از جمله لوگو ترکیبی، لوگو هندسی، لوگو تایپوگرافی و لوگو امبلم و غیره را داشته باشد. و ذوق هنری طراح برای تمامی لوگو ها به کار بیاید و بتواند همان طور که در ابتدا گفته شد، سادگی را در تمامی انواع لوگو اصول طراحی لوگو حرفه ای را رعایت کند.

دانش طراحی بالا

یک طراح لوگو حرفه ای باید بتواند علاوه بر طراحی خلاقانه با استفاده از برنامه ها و ابزار های طراحی لوگو مختلف، هویت برند و زمینه کاری شرکت را در باطن لوگو نهادینه کند. این کار نیاز به دانش های مختلفی از جمله تسلط به علم روانشناسی رنگ در لوگو، دانش برند شناسی، و تسلط کافی بر برندینگ و غیره داشته باشد.

یکی دیگر از دانش های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک طراح لوگو حرفه ای، دانش ایجاد هماهنگی بین اجزای لوگو است. اجزای لوگو باید کاملا چشم نوازانه بهم مرتبط شوند به طوری که این هماهنگی در ذهن مخاطب جرقه ای مثبت ایجاد کند.

صبور است

طراح لوگو حرفه ای

اگر بدانید روزانه چه تعداد افرادی به دلیل نداشتن حوصله از این حرفه کنار می کشند احتمالا تعجب نمی کنید چرا که اگر دیزاینر باشید احتمالا آنها را درک می کنید. اما اینجا یکی از نقاط دیگر تمایز بین بهترین طراحان تخصصی و طراحان معمولی است. باید صبر داشته باشید و با صبر و حوصله به درخواست های کارفرما توجه کنید و طرح نهایی مورد رضایت طرفین ارائه دهید. شما برای طراحی لوگو حرفه ای روزانه بار ها و بارها لوگو شرکت های مختلف یا حتی خیالی را برای خود طراحی کنید تا بتوانید بهترین طراحی لوگو حرفه ای را در اختیار مشتری های خود بگذارید.

آیا طراحی لوگو حرفه ای برای برند ها و کسب و کار ها باید پیچیده صورت گیرد؟

حقیقت این است که اصولا به جز در مواردی خاص لوگو باید ساده و هنرمندانه طراحی شود. البته نظر مشتری بسیار مهم است یعنی اگر نظرات کارشناسی تیم نشان در مورد ظاهر لوگو مورد قبول کارفرما نباشد، پیشنهادهای  جدیدتری به مشتری ارائه می شود و احترام به سلیقه مشتری در راس کار بوده و لوگوهای پیچیده تری طراحی می شود. اما همانطور که گفته شد در 90 درصد مواقع طراحی هرچه ساده‌تر باشد چشم نواز تر و به یادماندنی تر است، پیشنهاد لوگو نشان همیشه طراحی لوگو ساده است.

ویژگی های لوگوی طراحی شده توسط بهترین طراح آرم و لوگو

نشانی که توسط لوگونشان و طراحان لوگو حرفه ای طراحی می شود، ویژگی های مشترکی دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

  • در ذهن مخاطب ماندگار می شود
  • آرم نهایی باید کامل باشد. یعنی باید زیبا، قابل قرار دادن در اکثر مکان ها، دارای انسجام و غیره باشد.
  • بهترین طراح لوگو، حتی الامکان مگر در مواردی خاص لوگوی ساده اما در عین حال زیبا طراحی می کند.
  • در روند طراحی، به موبایل اهمیت ویژه داده شده است.
  • در طی زمان، جذابیت لوگو حفظ می شود.

چه ویژگی هایی باعث شده است که لوگونشان به طراح لوگو حرفه ای تبدیل شود؟

تیم لوگونشان متشکل از تیمی متخصص در زمینه طراحی لوگو است که کاملا مسلط بر دانش طراحی و نرم افزارهای مختلف هستند که خود می تواند دلیل محکمی برای بهترین بودن باشد.

اما یکی دیگر از ویژگی هایی که بهترین طراح لوگو حرفه ای را از دیگران متمایز می کند،قیمت پیشنهادی به مشتری است.بهترین طراح تخصصی آرم باید منصفانه قیمتی پیشنهاد دهد که با زمان گذاشته شده و ظرافت خرج شده برای لوگو تناسب داشته باشد. متأسفانه طراحان بسیار ماهری در این بازار وجود دارند که با تحویل یک لوگوی ساده با صرف زمان کم و بدون تفکر پیشت ایده های اجرایی پروژه، رقم های سرسام آور درخواست می کنند و به همین دلیل نمی توان آنها را یک طراح لوگو حرفه ای نامید.

طراحی لوگو حرفه ای آنلاین

همانطور که گفته شد لوگو نشان طراحی لوگو حرفه ای را به صورت آنلاین انجام می دهد و شما می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را با تمام جزئیات در آن ثبت کنید. مزیت طراحی لوگو حرفه ای آنلاین این است که دیگر نیازی نیست به صورت حضوری وقت و هزینه اضافی صرف کنید و به راحتی می توانید در خانه یا محل کار خود، جزئیات لوگوی درخواستی خود را برای طراحان لوگوی لوگونشان ارسال کنید.

طراح لوگو حرفه ای آنلاین

اهمیت طراحی لوگو حرفه ای چیست؟

طراحی آرم و لوگو شرکت

از آنجایی که شرکت ها در سطح کاری بالایی فعالیت می کنند و ممکن است در سطح بین المللی نیز فعالیت داشته باشند،حتما باید طراح متخصص آرم و لوگوی مورد نظر تمام ویژگی های یک لوگوی خوب را رعایت کند و نشانی حرفه ای تحویل کارفرما بدهد.اینگونه است که طراحی لوگو تخصصی می تواند برد یک شرکت را در ذهن همگان برای سالیان سال ثبت کند.

از آنجایی که داشتن یک لوگوی حرفه ای جزئی از اعتبار شرکت ها حساب می شود، داشتن یک لوگوی زیبا، می تواند به کسب و کار شما رونق دهد.این کار می تواند با ایجاد یک روند مثبت در حوضه برندینگ کسب و کارتان، باعث پیشرفت بیشتر شما شود.این موضوع باعث شده تا هیچ شرکت بزرگ و معتبری بدون لوگوی اختصاصی خود نباشد.درواقع آرم و لوگوی شرکت، عکس پروفایل شما است.

مراحل طراحی آرم و لوگو شرکت :

  1. تعاریف اولیه و مشاوره
  2. گردآوری اطلاعات
  3. تحقیق و جستجو
  4. بررسی رقبا
  5. ایده پردازی و طراحی اولیه
  6. انتخاب اتودها و طراحی با جزئیات
  7. طراحی دیجیتال

بهترین طراحی لوگو تخصصی

یکی از راه های کسب اعتماد مشتریان و جذب مخاطبین، طراحی لوگوی خاص است.این کار باعث می شود تا مشتریان شما،بین شما و برندهای همرده، شما را انتخاب کنند.یکی دیگر از مزیت های لوگوهای اختصاصی، قابلیت ثبت لوگو می باشد.یک لوگوی حرفه ای می تواند به شرکت شما شخصیتی متمایز بدهد.

مزیت دیگر ،ایجاد حس اعتماد در مشتریان است.اگر لوگوی شما، یک لوگوی تکراری و یا ضعیف باشد، در نگاه اول می تواند به اعتبار شما صدمه بزند.شما می توانید برای داشتن یک لوگوی اختصاصی از شرکت لوگو نشان که دارای بهترین طراح لوگو تخصصی می باشد استفاده کنید.

هنگامی که شما طراحی لوگو حرفه ای انجام می دهید، طراح متخصص با در نظر گرفتن جزئیات کار، بهترین و مناسب ترین لوگو را در اختیار شما قرار می دهد.

طراح لوگو حرفه ای

طراحی آرم رایگان

اخیرا بازار طراحی لوگو رایگان داغ شده و افراد زیادی به سمت این طراحی جذب شده اند.گرچه این سایت ها مزایایی دارند اما به هیچ وجه مناسب هر کسی نیستند.از معایب طراح لوگوی رایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لوگوی رایگان منحصر به فرد نیست.طراح آرم و لوگوی رایان از قالب های آماده استفاده می کند و یک لوگوی تکراری ممکن است میان چند نفر پخش شده باشد.از آنجایی که فرد پولی پرداخت نمی کند،این لوگو حق کپی رایت ندارد و هرکسی می تواند از آن استفاده کند بنابراین شرکت ها به هیچ عنوان نباید سمت طراحان لوگوی رایگان بروند.
 
  • مراجعه به طراح لوگوی رایگان،سطح کاری و برند شما را پایین می آورد.بیشتر این لوگوهای رایگان برای افراد تازه کار در کسب و کار مناسب است.
  • طراح لوگوی رایگان از هوش مصنوعی،کامپیوتر و دستورات از پیش تعیین شده پیروی می کند و قدرت تفکر ندارد.از این رو هیچگونه خلاقیت و تفکری پشت برند شما نخواهد بود و هویت کسب و کار به خوبی در نشان های رایگان به مخاطب منتقل نمی شود.همچنین،به دلایل گفته شده،محدودیت در طرح ها وجود دارد و نیازهای یک مشتری سخت پسند را رفع نمی کند.

طراح لوگو حرفه ای

همونطور که حتما باید  آگاهی  داشته باشید شهرت و آرم مبنای شناسایی  هر کسب و کاری میباشد. آرم  تبلور‌  ماهیت  و وجه‌تمایز میانه  کسب‌کار شما و همکارای دیگر شما می باشد. طرح‌ریزی لوگو‌ یکی از مهم‌ترین رشته های  طراحی‌  گرافیک میباشد. این لوگو‌  است که به کسب‌وکار و خریدار ها  و ارباب‌رجوع هویت‌ میدهد. اساسا کسب‌وکارهای گوناگون تنها هنگامی می‌توانند خودشان را در چشم مخاطبین متمایز‌  نمایش بدهند  که بتوانند یک لوگو متمایز داشته باشند. از جدی  ترین عناصر و المان‌های گرافیکی یک لوگو حرفه ای می‌تونیم به تاثیر گذاری آن اشاره کنیم.

 به منظور این که بتوانید در میان  رقبای کسب و کارتان وجه تمایزی جامع ایجاد‌ کنید حتما به طراحی آرم و لوگو حرفه ای که توسط طراح لوگو حرفه ای، طراحی شده باشد احتیاج پیدا خواهید کرد. بدون‌  داشتن نشان حرفه‌ای‌ رسیدن‌ به جایگاه حرفه ای کار‌ی تقریبا نشدنی است. طراحی‌ آرم و لوگو حرفه ای ضرورت به دانشی درست  و سابقه‌ای حرفه ای در طراحی لوگو دارد که لوگو نشان این خصوصیت ها رو کاملا دارا میباشد. برای طراحی آرم حرفه ای باید با ما به واسطه واتساپ یا چت در میان بگذارید.

اهمیت انتخاب طراح لوگو در موفقیت برند

امروزه که تعداد کسب و کار ها رو به افزایش است و کالا های مشابه در بازار های مختلف بسیار زیاد شده است، با این تفاسیر رقابت مقداری دشوار خواهد شد. اما می توانید با استفاده از تبلیغات فروش محصولات خود را افزایش دهید، برای عملی شدن این کار در مرحله اول باید از افراد متخصص در زمینه برندیگ بهره مند شوید تا به صورت اصولی برای شما یک استراتژی خاص برندیگ بچینند. یکی از این متخصص ها طراح لوگو حرفه ای  است که با استفاده از تجربیات خود برای برند شما لوگویی طراحی کند که مانند لوگو نیوبالانس برای همیشه در ذهن مخاطب نقش ببندد. برای مثال فرض کنید شما یک فرد طراح غیر متخصص را برای طراحی لوگو خود انتخاب کرده اید و برای شما لوگو طراحی می کند و چون تجربه کافی برای انجام این کار نداشته ممکن است لوگویی که برای برند شما طراحی کرده به دل مخاطب نشیند و به همین دلیل برند شما را خیلی زود از یاد خواهد برد. اما اگر برای طراحی لوگو از یک طراح حرفه ای کمک درخواست کنید می تواند برای شما لوگویی طراحی کند که خیلی سریع مانند لوگو اسنپ در ذهن مخاطب بماند و به همین صورت برند شما مورد استقبال مخاطبان خود قرار می گیرد.

طراحی لوگو اسم

یکی از انواع طراحی رایج لوگو، طراحی لوگو اسم یا همان لوگوتایپ است.شرکت ها و برند هایی که به دنبال طراحی لوگو با اسم شرکتشان هستند، معمولا از طراحی لوگو اسمی استفاده می کنند.این نوع لوگو به صورت نوشتاری طراحی می شود.

طراحی لوگو با اسم فارسی و انگلیسی آن، یکی از انواع طراحی لوگو است که زیبایی و سادگی آن می تواند بسیار جذاب باشد.در واقع در ایران نیز طراحی لوگو اسم، هم در بین برندها و هم در بین مخاطبین، بسیار پر طرفدار است و می تواند یک گزینه بسیار جذاب برای انتخاب باشد.

برای سفارش طراحی لوگو اسم (لوگو تایپ) فارسی و انگلیسی، می توانید با مشاورین و طراحان لوگوی شرکت لوگو نشان ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

قیمت طراحی لوگو حرفه ای

قیمت طراحی لوگو تخصصی مانند هر محصول دیگری به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به عوامل زیر اشاره کرد: شرکت طراحی لوگو، زمان طراحی لوگو، نوع کسب و کار، بزرگی پروژه و… . یکی از مشکلات رایج طراحی لوگو، وجود افرادی است که تنها به دلیل آشنایی با ابزار ها سعی در طراحی لوگو دارند. این کار باعث ایجاد لطمه های بسیاری به شرکت ها در ایران شده است.

لوگو نشان با داشتن سالها تجربه در کار طراحی لوگو تخصصی و با داشتن طراحان حرفه ای لوگو و قیمت طراحی لوگوی بسیار مناسب نسبت به شرکت های دیگر،می توان گفت انتخاب بسیار مناسبی برای سفارش طراحی لوگو می باشد.

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای

همانطور که اشاره شد، برای طراحی لوگو، منابع بی شماری وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید و برای این کار لازم نیست شما یک طراحی لوگو حرفه ای داشته باشید. اما زمانی که کسب و کارتان رشد پیدا می کند و مشتریان و مخاطبین به دنبال برند شما می گردند، لازم است تا با یک طراحی لوگو حرفه ای، قدرت کسب و کارتان را به مخاطبین خود نشان دهید.

برای این کار لازم است تا طراحی لوگوی خود را به شرکتی بسپارید که توانایی انجام حرفه ای یک پروژه را داشه باشد. گروه لوگو نشان با داشتن طراحان لوگوی حرفه ای،یک گزینه مناسب برای انتخاب است.

بهترین سایت طراحی آرم و لوگو

همانطور که گفتیم لوگو باید بسیار حرفه ای، با ظرافت و خلاقانه طراحی شود، به همین علت باید این کار را به بهترین شرکت طراحی آرم و لوگو بسپارید.

لوگونشان با داشتن سال ها سابقه در طراحی لوگو، یکی از شرکت هایی است که تمامی خصوصیات گفته شده در این مقاله را داراست و با توجه به قیمت های رقابتی، تیم ما نسبت به سایر شرکت های طراحی لوگو،می توان گفت بهترین مجموعه طراحی آرم و لوگو هستیم.

همانگونه که در بخش های پیشین اشاره کردیم، طراحی لوگو حرفه ای، بخشی از برندینگ و اعتبار سایت شما است. بخش بزرگی از تبلیغات و برند سازی شرکت ها روی لوگوی آنها انجام می گیرد. از این رو شرکت لوگو نشان با داشتن سابقه ای درخشان، می تواند خدمات طراحی لوگو را به شما ارائه دهد و همچنین مجرب ترین طراح لوگو را در اختیار شما بگذارد.

طراح لوگو

سوالات متداول

لوگو نشان تضمین می کند در صورت درخواست کارفرما برای لوگوی انحصاری،طراحی صفر تا صد انجام دهد.شرکت لوگو نشان با بهره از طراحان حرفه ای لوگو و با داشتن سالها تجربه در طراحی لوگو، سعی در طراحی بهترین آرم و لوگوی شرکت ها را دارد.

با توجه به حساسیت شرکت روی پروژه های خود، شرکت لوگو نشان به شما ضمانت انحصاری و اختصاصی بودن لوگویتان را میدهد.

تیم لوگو نشان می تواند از نرم افزرهایی مانند فوتوشاپ،ایلاستیریتور،کورل و بسیاری از نرم افزار های دیگر استفاده کند.با توجه به متفاوت بودن پروژه ها و ویژگی هر پروژه، طراحان شرکت لوگو نشان از ابزار های متفاوتی برای این کار استفاده می کنند.

می توانید از ما درخواست کنید و فایل توضیحات برای شما ارسال خواهد شد.شما می توانید در هر یک از مراحل زیر برای دریافت ایده لوگو، با ما تماس بگیرید.

  1. تعاریف اولیه و مشاوره
  2. گردآوری اطلاعات
  3. تحقیق و جستجو
  4. بررسی رقبا
  5. ایده پردازی و طراحی اولیه
  6. انتخاب اتودها و طراحی با جزئیات

هزینه طراحی

برای اطلاع از هزینه طراحی لوگو و نحوه شروع سفارش لطفا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و یا پیغام واتساپ ارسال کنید

شروع سفارش

برای اطلاع از هزینه طراحی لوگو و نحوه شروع سفارش لطفا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و یا پیغام واتساپ ارسال کنید